22. mars 2013

Norge - Albania Liveblogging

Pause: Dette var for kaldt. Vi har ikke avklippa fingervanter slik som Bjerkestrand i ANB har. Se opp for monsterreportasje fra Freddy dog Santos  om litt.

43 min: Høgli tøffer fremover. Blir felt av Roshi på 25 meter. Riise med dødball. Floater. Enkelt. Skjerpings nå. Vi skal liksom være gode på dødballer.

43 min: Utrolig at spillerne orker å stå så stille når det er så kaldt. Hangeland lemper ballen rett opp i banen.

42 min: Hangeland drar av en albaner på 30 meter. applaus.

41 min: Hva er frysepunktet til kaffe?

38 min: Vi er grønne, hvite, turkise, oransje, gule, røde og sorte i skovalget. Hvem er sort? Tom Høgli selvfølgelig.

36 min: Moa kommer fri i mellomrommet sender ut til Tarik på hjørnet av seksten. Avslutning i albaner og til corner. En ny dårlig corner.

34 min: For øyeblikket går diskusjonen i hva som er bær og hva som er frukt. Uansett, det er så kaldt at vi stemmer for handshake for pause, evt pølse.

30 min: Bak Jarstein ligger det et bilde av en svær klase med bananer. Sammen med druer, sukkererter, blåbær og cherrytomater. Tomat er også en frukt vet dere.

28 min: Tverrsummen av de norske spillernes nummer er 10. Det er et godt tegn for denne kampen.

26 min: Oohhhhh.. der var det nære Albaniascoring...

20 min: Føreløpig er vi litt skuffet over innleggene til Norge. Det er mye flyting av ball inn på folk som står stille i boksen. Vi må utnytte rommet på kantene når vi kommer i fart. Albania forsvarer seg bra i midten.

15 min: Jenssen viser prov på god touch. Drar med seg ballen og skaffer corner. Som ender ut i ingenting selvfølgelig...

12 min: Vi konstaterer at Norge har en viss kontroll. Og at matta ser utrolig hard ut.

9 min: Jenssen legger inn og noen header over. Vi er fulle av beundring over de gutta som jobber med dette her. Touch-kudos til alle som jobber i liveavdelingen til Nettavisen. Vi er tre stykker og får ikke med oss halvparten når vi skal skrive samtidig...

7 min: Det er kaldt på hendene.

6.43 min: Norge roper på straffe når Søderlund går ned. Så ikke ut som straffe.

6. min: Registrerer at dommeren ligner på Anders Frisk sånn langt unna i alle fall.

4. min: Vi er fornøyd med å konkurrere med Bjerkestrand om den beste liveoppdateringen. Vi tipper han vinner. http://live.nettavisen.no/fotball/live/

3. min: Albania får en avslutning. Ser ikke hva som skjer pga en stolpe på tribunen.


Ok! Da er vi i gang. På plass et par minutter uti kampen...

Allerede bluss og røyk øverst i det ene hjørnet i VG-svingen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar