23. apr. 2009

"Fotball" som terapi

I lys av at Bears og undertegnede leverer hver sin hjemmeeksamen i dag, legger jeg ut to videoer som har holdt oss oppe gjennom sene netter og tidlige morgener, i kampen for innskutte leddsetninger, semikolon og gjennom stadige ordtellinger. "Fotball", her i gåsetegn, som terapi gjennom sanger av og om fotballspillere. En hvor Juventuslaget fra tiden før skandalene (hvorfor trengte dette laget å betale for seiere????) synger Il Mio Canto Libero og en godlåt om legendariske Mark Viduka. Syng med og vær med oss i bønnen til youtube om å installere en repeatfunksjon på sine klipp. Det er liksom litt stress å hoppe ut og inn av eksamen for å trykke play hele forbanna tiden...



6 kommentarer:

  1. Litt stress? Det er mer stress enn eksamen selv at det ikke eksisterer en replay-funksjon på youtube.

    Jeg vil jo bare høre ciro sin silkestemme om og om og om og om igjen.

    SvarSlett
  2. helt enig...
    forresten, sjekk ut Niva sin "vissa kommer, andra går" fra i dag og les intervjuet med roy keane fra irish times. ligger link der. HELT KONGE!

    SvarSlett
  3. "Hvorfor trengte dette laget ETTER SIGENDE å betale for seire?", skal det vel være..? Apropos skandaler - Bears, så du Cassano danse for djevelen i bare undertøyet? Mamma mia!

    SvarSlett
  4. I går i coppa'n? Jeg så ikke, hva skjedde?

    SvarSlett
  5. Jeg kom over dette forstyrrende elementet rett før jeg skulle finne loppekassa:http://www.dagbladet.no/2009/04/24/sport/fotball/serie_a/premier_league/stripping/5893511/

    SvarSlett